La revista britànica Research in Dance Education ha publicat l’article titulat “Social interaction and group work in corporal expression activities”, que ha estat realitzat per la professora de Dansa i Expressió Corporal del Grau en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport d’EUSES, Dra. Glòria Rovira,  conjuntament amb la Dra. Inma Canales de la Universitat de Zaragoza.

En l’estudi s’identifiquen els elements d’interacció social que influeixen positivament o negativa en els processos de creació en activitats d’expressió corporal. La mostra de l’estudi es va realitzar amb 30 estudiants de la Universitat de Saragossa (13 homes i 17 dones amb una mitjana d’edat de 23 anys). Cada participant va realitzar un diari de camp de les vivències experimentades durant 13 sessions pràctiques d’expressió corporal, i posteriorment es va dur a terme una anàlisi de contingut. Els resultats van mostrar que: a) la interacció social facilita el procés de creació; b) el consens, la familiaritat i la consigna general de que tot l’alumnat mostra la seva producció als altres, són els motius més exposats com a facilitadors del procés de creació grupal.